Relatii Clienti

Livrare si returnare

Timpul estimativ de livrare este specificat in pagina corespunzatoare fiecarui produs .

Ce serviciu de livrare utilizați?

Produsele vă vor fi livrate personal de către Urgent Cargus, partenerul nostru de livrare.

Nu sunteți siguri dacă veți fi disponibili la adresa furnizată în timpul zilei livrării? Nicio problemă. Dacă apar complicații, curierul vă va suna și se va asigura vă veți primi în deplină siguranță produsele.

Costuri Livrare

Curier Zona Termen de Livrare Cost livrare
Urgent Cargus Romania 7-14 zile 20 Lei

Livrare Gratuita

Oferim Livrare Gratuita conform promotiilor existente pe site.

FAQ

  • Pot returna ochelarii pe care i-am primit?

    Da, bineînțeles. Grație politicii noastre de returnare în 14 de zile, cumpărați fără niciun risc. În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu vă satisface așteptările sau nu se potrivește cu fața dumneavoastră, îl puteți trimite înapoi în maximum 14 de zile după ce l-ați primit. Va rugam sa consultati marimile inainte de efectua orice comanda, pentru a va asigura ca produsul comandat se potriveste fetei dumneavoastra. În cazul în care doriți să obțineți o înlocuire, echipa noastră va pregăti produsul pentru livrare imediat ce produsul dumneavoastră returnat ne este livrat, iar calitatea acestuia verificată. Dacă doriți să vi se returneze banii, echipa noastră va începe să proceseze returnarea banilor imediat ce produsul returnat ne este livrat înapoi, iar calitatea verificată. Vă rugăm să consultați instrucțiunile și condițiile de returnare a produsului către noi în secțiunea de mai jos. .

  • Cum pot returna un produs?

    La Chic Deals, retururile sunt extrem de ușoare și simple. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul dumneavoastră, în mod ideal în același ambalaj cu care l-ați primit, și să ni-l trimiteți înapoi: Chic Deals SRL-D, CUI 33423554, Bucuresti, Anastasie Panu nr. 20, S3 Vă rugăm să ne anunțați la adresa [email protected] și să ne menționați motivul, pentru a putea să învățăm din greșeli și să ne îmbunătățim serviciile. Nu uitați să menționați numărul comenzii dumneavoastre. Fiecare produs este inspectat cu atenție la sosire. Din nefericire, nu vom putea accepta returul dumneavoastră dacă următoarele criterii nu sunt îndeplinite:
    • Produsul trebuie să fie neutilizat și nepurtat
    • Produsul nu trebuie să fie deteriorat (lentilele și ramele nu trebuie să fie zgâriate sau să aibă urme de purtare și crăpături)
    • Produsul trebuie returnat în ambalajul său original, care conține tocul și toate accesoriile pe care le-ați primit
    • Toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie să se regăsească pe produs
    • Ambalarea și metoda de livrare pe care le folosiți trebuie să fie sigure. Chic Deals nu-și asumă răspunderea pentru produsele care sunt deteriorate sau pierdute pe drumul către noi. Vă rugăm să păstrați chitanța de livrare a produsului către noi primită de la curier.
    NOTĂ: Trebuie să suportați costul returnării produsului.

  • Cât durează returnarea banilor în contul meu?

    De obicei, durează maximum 7 zile pentru a avea banii înapoi în contul bancar. Totuși, aceasta poate varia în funcție de banca dumneavoastră emitentă a cărții de credit, de tipul de cont și de politica băncii.

To Top